Wrapp, Facebook’un sosyal ağ örgüsünü kullanarak oluşturulmuş bir mobil hediye platformu. Hediyelerin temeli markaların sunmuş olduğu kampanya çeklerine dayanıyor.
Kullanıcılar bu hediye çeklerinin üzerine nakit para da ekleyebiliyor. Grup katılımı ile küçük katkılarla büyük hediyelerin ortaya çıkmasını sağlanabiliyor.
Perakendecileri
merkeze alarak büyütmek isteyen İsveç’te kurulan girişim, e-ticaret mağazaları
da dahil olmak üzere markaları istedikleri demografik kitleye ulaştırmayı
amaçlıyor. Hjalmar Winbladh ve Andreas
Ehn tarafından kurulan Wrapp, işin ölçümleme ve analiz tarafını
geliştirerek markalara trafik/gelirini attırmayı hedefliyor. İş modelini de
ücretsiz çeklerin kullanımına ve satışlar üzerinden komisyon alarak
gerçekliyor.
Türkiye Ülke
Müdürü Cem Mimaroğlu’ndan alınan bilgiye göre Wrapp, önümüzdeki 1 kaç ay içinde
Türkiye pazarına girecek. Wrapp’in diğer bir çok girişim gibi Türkiye pazarını
önemsediği malum ama farklı bir bilgi de Mimaroğlu tarafından açıklandı.
Türkiye’den 12 marka sahibi/yöneticisi New York’a davet edilmiş ve Wrapp’in yeni
ekonomideki geleceğini dinlemişler. İsveç merkezli girişim sektöründe lider
10-12 marka ile Türkiye açılışı yapılması hedefleniyor.
Kaynak:Webrazzi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder