|
||||
’Çocuğa oyna ve kazan’
Viaport AVM Müdürü Ogün Turanlı ise, VIA DMC olarak önümüzdeki dönem açacakları AVM’lerde çocuk konseptine ağırlık vereceklerini söyledi. Turanlı, "Bu hem çocuk mağazaları hem de çocuk oyun alanları için geçerli. Viaport aylık 1.5 milyon ziyaretçi ağırlıyorsa bu başarısının altında yatan en büyük etkenlerden birisi çocuk segmentine yarattığı alanlardır" dedi. Turanlı, "AVM’ler içinde çocuklu ailelere en fazla seçeneği sunanlar başarılı oluyor. Bu durum AVM yatırımcılarını ve kiralama-danışmanlık şirketlerinin çocuk markalarına daha fazla ağırlık vermelerini sağlıyor. Çocuğa oyna ve kazan" dedi.
Hazır giyimden 10 kat fazla büyüyor
Türkiye’de çocuk giyim pazarı yaklaşık 3.2 milyar dolarlık hacime sahip. Hazır giyim sektörü her yıl yüzde 1.5 büyürken, çocuk giyim sektörü yüzde 15’in üzerinde büyüme gösteriyor. Pazarın lideri ise yüzde 21.6’lık pazar payıyla LC Waikiki. Onu, her ne kadar son günlerde finansal anlamda zor bir dönem geçirse de yüzde 6.5’lik pazar payı ile Wenice Kids izliyor.
Kaynak: Pınar Çelik / Sabah
|
14 Mayıs 2012 Pazartesi
AVM’lerde çocuk yarışı !
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder