7 Haziran 2012 Perşembe

Ajanslardan Haberler

Manifesto İletişim'e iki tecrübeli isim
İletişim, etkinlik ve kreatif alanlarında etkinlik gösteren Manifesto İletişim kadrosunu güçlendiriyor.
Global Hill&Knowlton Müşteri Grup Direktörü Zuhal Gürdamar ve Anadolu Ajansı İstanbul Eski Bölge Müdürü Ümit Kanoğlu Haziran ayından itibaren iletişim danışmanlığı hizmetlerini Manifesto’da sunmaya başladı.



Pixelplus'a yeni müşteri
Bank Asya, kurumsal web sitesi www.bankasya.com.tr ‘nin yenilenmesi için Pixelplus Interactive ile çalışmaya karar verdi.

Türkiye’nin en büyük dijital pazarlama ajanslarından Pixelplus Interactive, www.bankasya.com.tr ‘nin yeni yüzü için çalışmalara başladı. Pixelplus’ın strateji ve tasarım ekipleri “Türkiye’nin en kullanıcı dostu bankacılık deneyimini” tasarlamak için şu anda kapsamlı bir UX (user experience / kullanıcı deneyimi & kullanılabilirlik) sürecini yönetiyor.


Gıda sektörü reklamda zirveyi ele geçirdi
Reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans’ın, her ay düzenli olarak yaptığı ve televizyonda yayınlanan reklamlar içinde ilk beş sırayı oluşturan sektörleri belirlendiği incelemede, geçtiğimiz ay ekranda en çok reklamı toplam 331 saat süreyle gıda sektörünün verdiği ortaya çıktı.
2011 yılı Mayıs ayında ise en çok reklamı inşaat sektörü vermişti. Bu yılın Mayıs ayında gıda sektöründe Algida toplam 70 saati aşan süreyle sektörde ilk sırada bulunurken, Ülker ve Eti yayınlanan reklam sıralamasında ikinci ve üçüncülüğü aldı. İletişim sektörü 302 saati aşan reklam süresiyle ikinci sırayı alırken, sektörün ilk sırasında Vodafone 105 saati geçen süreyle yer aldığı belirlendi. Turkcell ve Türk Telekom sektörün ilk üç sırasını oluşturan diğer firmalar oldular. Aynı araştırma verilerine göre, geçtiğimiz ay ekranda yayınlanan reklamlar içinde sektör bazında üçüncü sırada, toplam 279 saat ile inşaat sektörü yer alırken, Varyap 21 saatle birinci olurken, Dumankaya ikinci, Fıratpen de üçüncü sırayı aldı.

Televizyondaki reklamları kapsayan Nar Ajans araştırmasında, yayıncılık sektörü, yayınlanan toplam 258 saati geçen reklam süresiyle dördüncü sırayı alırken, Zaman Gazetesi 14 saati aşan reklam süresiyle Mayıs ayını sektöründe birinci sırada tamamladı. CNBC-E ve Show TV’de sektörde en çok reklamı yayınlanan diğer markalar oldu. Finans sektörü yayınlanan toplam 257 saatle beşinci sırayı aldı. Sektör içinde ilk sırayı Finansbank toplam 40 saati geçen süreyle yer alırken, ikinci sırada Garanti Bankası, üçüncü sırada ise Denizbank - Dexia bulunuyor.



TTNET'in sosyal medya ajansı hangi ajans oldu?
TTNET'in 3 ay önce başlattığı sosyal medya ajans konkuru sonuçlandı.
TTNET bundan sonra sosyal medya alanında yönetim ve proje çalışmalarına 41? 29! ile devam edecek.


 
Kurumsal İletişim’e yeni müşteri
Marka ve kurumlara stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti sunan “Kurumsal İletişim” Haziran ayı itibariyle Club Flipper’ın iletişim çalışmalarını yürütecek.
Kurulduğu günden bu yana müşteri portfoyünü genişletmeye devam eden Kurumsal İletişim; Club Flipper’a itibar yönetimi, lider iletişimi, kriz yönetimi, pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi ve medya ilişkileri alanlarında hizmet verecek.

SÜTAŞ KONKURUNU HANGİ AJANS KAZANDI?

SÜTAŞ KONKURUNU HANGİ AJANS KAZANDI?Geçtiğimiz günlerde Sütaş tarafından açılan medya planlama ve satınalma konkuru sonuçlandı.

Sütaş medya planlama çalışmalarını bundan sonra People Communications ile yürütecek.

 



Marjinal çalışılacak en iyi danışmanlık şirketi seçildi
2011 yılında olduğu gibi, Marjinal Porter Novelli bu yıl da The Holmes Report’un EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölgesinde 84 ajans ve yaklaşık 5000 kişi üzerinde yaptığı araştırma sonucunda “Çalışılacak En İyi Çokuluslu Danışmanlık Şirketi” seçildi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder